شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟
سرخط خبرها

دربی، آخرین بازی قایدی و محبی در استقلال؟ | اجرای قانون منع به‌کارگیری لژیونر قرضی

  • کد خبر: ۱۶۶۴۸۳
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
دربی، آخرین بازی قایدی و محبی در استقلال؟ | اجرای قانون منع به‌کارگیری لژیونر قرضی
با اجرای یک آیین‌نامه درباره منع جذب لژیونر قرضی، مهدی قایدی و محمد محبی با این شرایط قادر به حضور در ترکیب استقلال فصل بعد نیستند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، آینده کاری مهدی قایدی و محمد محبی در استقلال نامشخص است و اگر قانون جدیدی که قرار است به تصویب برسد، اجراء شود باشگاه استقلال تنها درشرایطی قادر به استفاده از این دو بازیکن خواهد بود که آن‌ها را به طور قطعی از تیم‌های شباب الاهلی و سانتاکلارا به خدمت بگیرد.

فدراسیون فوتبال قصد دارد در قوانین جدید مانع از حضور لژیونر‌ها به صورت قرضی در باشگاه‌های لیگ برتری شود؛ درست مانند انتقال مهدی قایدی و محمد محبی که با همین فرایند عضو باشگاه استقلال شدند.

قایدی زمانی که از استقلال به باشگاه شباب الاهلی رفت با این باشگاه قرارداد سه ساله منعقد کرد. درآن زمان باشگاه استقلال حق انتقالی بابت این بازیکن دریافت کرد، اما درست یک سال بعد ناچار شد برای به خدمت گرفتن دو باره این بازیکن به باشگاه شباب الاهلی پول بپردازد.

محمد محبی نیز از باشگاه سپاهان به باشگاه سانتاکلارای پرتغال پیوست. زردپوشان اصفهانی حتی درابتدای فصل و پیش از آنکه محبی را در اختیار بگیرند، خواستار جذب این بازیکن بودند، اما محبی با مشاوره‌هایی که با مهدی قایدی داشت به استقلال آمد تا در کنار دوست صمیمی خود به فوتبال ادامه دهد.

با این حال ممکن است اجرای قانون جدید درنهایت منجر به جدایی این دو بازیکن از استقلال شود. مگر آنکه باشگاه استقلال در رایزنی‌های خود با باشگاه‌های شباب الاهلی و سانتاکلارا حق انتقال قطعی این دو بازیکن را پرداخت کند و بتواند هر دو بازیکن بوشهری را با قرارداد قطعی به خدمت بگیرد.

این فرایند نیازمند داشتن بودجه کافی است که با وضعیت کنونی باشگاه استقلال بسیار دشوار است که هزینه تمدید قرارداد این دو بازیکن به این سادگی تامین شود. از سویی درباره محبی شنیده می‌شود که یکی از باشگاه‌های روسی به نام زسکا خواستار جذب او است و به مدیربرنامه این بازیکن پیشنهاد داده که این بازیکن را از باشگاه سانتاکلارای پرتغال که به دست دو لیگ پرتغال سقوط کرده، به خدمت بگیرد.

با توجه به این شرایط و اینکه قایدی نیز دو تیم اماراتی را به شدت خواهان خود می‌بیند واز سویی قوانین جدید مانع از جذب لژیونر قرضی خواهد شد، احتمال اینکه دربی بازی خداحافظی قایدی و محبی باشد بسیار زیاد است. مگر آنکه اتفاقات دیگری رخ دهد وباشگاه استقلال طور رایزنی کند که این دو بازیکن که علاقمند به تداوم حضور در استقلال هستند با پرداخت حق انتقال از سوی باشگاه استقلال به باشگاه‌های آن‌ها همچنان در این تیم باقی بمانند. بدون شک اگر قایدی و محبی از استقلال جدا و این قانون اجراء شود، ممکن است ساپینتو نیز برای تمدید قرارداد خود دچار تردید شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->